Praleisti į turinį

NETFLIX - THIS DEVICE/TV ISN'T PART OF THE NETFLIX HOUSEHOLD

Jei prisijungimo metu išvydote pranešimą  [THIS DEVICE/TV ISN'T PART OF THE NETFLIX HOUSEHOLD],

Sekite šiuos žingsnius, kad galėtumėte atkurti prieigą prie paskyros:

 --

1. Žingsnis

Spustelėkite ,,I'm Travelling" arba ,,Watch Temporarily" mygtuką

❌Spauskite čia, jei jūsų įrenginys NETURI ,,I'm Travelling" arba ,,Watch Temporarily" mygtuko

2. Žingsnis

Paspauskite ,,Send Email" mygtuką

3. Žingsnis

Keliaukite į https://box.orbix.buzz/mail ir prisijunkite su duotais ELEKTRONINIO PAŠTO  PRISIJUNGIMAIS

 4. Žingsnis

Spauskite ant naujausiai gauto laiško ir pačiame laiške spauskite mygtuką ,,Get Code"

5. Žingsnis

Įveskite keturženklį patvirtinimo kodą savo televizoriuje ar įrenginyje

❓PAGALBA

Ne.

Šio patvirtinimo gali užprašyti vos tik vieną kartą per 15 dienų.

Savo elektroniniame pašte.

Jei nusipirkote Netflix prenumeratą, į savo elektroninį paštą turėjote gauti Netflix paskyrą ir papildomai duomenis prisijungimui prie elektroninio pašto.

Ant vieno įrenginio galite užklausti 4 kartus per 24 valandas.

Su mumis susisiekti galite prisijungę prie mūsų Discord serverio ir iškėlę bilietą, per dešinėje esantį pokalbių langą arba el. paštu pagalba@orbix.lt